Tavapärases organisatsioonis tuleb visioon ülevalt alla ehk keskastmejuhid viivad selle ellu. Seepärast tasub end alati kursis hoida ka globaalsete trendidega juhtimises, personalijuhtimises või laiemalt oma töövaldkonnas, et olla sammuke teistest ees. Kui juba tead teemasid, oled ette valmistunud ja nii on palju lihtsam eesmärke täita.
Millest põnevast personalijuhtimises hetkel räägitakse?
Nagu Merceri allolevalt pildilt näha, siis remote work ehk kaugtöö on kõige olulisem teema. Jah, meil on juba aastajagu globaalset kogemust, kuid palju küsimusi on endiselt õhus. Sisuliselt on avatud uus lehekülg, kus saab kõike nullist kokku leppida ja kirja panna. Alanud on uus ajajärk, kus kaasatus on üliväga tähtis. See annab head kaardid ka juhtidele, et kujundada sellised kokkulepped ja võimalused, mis nende inimestele kõige paremini sobib.
Teise olulise teemana tooksin välja vananeva tööjõu probleemi ja sellest johtuvalt järelkasvu arendamise teema. Need kaks on tihedalt seotud, et põlvkonnad saaksid üksteisele sujuvalt teadmisi üle anda. Kindlasti aitab robootika ja digitaliseerimine sellele mõneti kaasa, kuid sellega läheb kõvasti aega ja samas inimesed ei kao kuskile, vaid töö jaotub ringi. ‘
Kolmandaks – tõenäoliselt on tulevikus kogu aeg vaja õppida ja omandada uusi oskusi. Iseloomuomadusena tuleb kasuks, kui sa oled paindlik, avatud ning uudishimulik. Kas ma mainisin ka suurt intelligentsi ja säravat suhtlusoskust? :)
Lisa kommentaar